Vi har haft sex stora framträdanden under året, tre på hösten och tre på våren, samt sommar- och påsklovs-läger.
12-14/8 hade grupperna UT1-2 och T4 sommarläger i Klämman Arena kl 15-19. Det blev en massa gymnastik och en massa nya härliga minnen.
Ordinarie termin drog igång 24/8 och då hade vi även föräldramöte.
Terminens första tematräning blev den 30/9 och då blev temat "Allt utom en vattenflaska". Succé!
12/10 tävlade vi Lyra truppcup i Örebro nivå sju. Där tävlar man mot sej själv och får medalj efter vilken poäng man får. UT1 fick guld i tumbling, guld i trampett och guld i fristående.
28/10 hade vi Hallowwen-träning där alla klädde ut sej. Superrolig träning!
16/11 tävlade vi Mellansvenska Mästerskapen på nivå sju hemma i Mantorp. För UT2 blev det en brons i tumbling, sen fjärdeplats i trampett och guld i fristående, samt silver i totalen!
16/12 hade vi julträning. Alla klädde ut sej i juliga outfits och så avslutade vi med att köra Secret Santa.
21/12 var det föreningens julshow och i år var showen: Res världen runt med Wifolka GF. Det blev en fantastisk show, och UT1 bjöd på en massa fin gymnastik och härliga danser utklädda till Grekland.
1/2 spelade nästan hela föreningen bowling i Mjölby bowlinghall. En superrolig aktivitet som alla uppskattade! Totalt var vi 147 gymnaster som bowlade under dagen!
15/3 hade vi fotografering, både lagfoton och enskilda foton togs.
22/3 rockade vi självklart sockorna på träning!
28/3 tävlade vi Wifolkaträffen nivå sju. För UT1 blev det silver i tumbling, en sjätteplats i trampett och brons i fristående, samt brons i totalen!
7/4 hade vi påsklovsläger kl 14-18 tillsammans med UT2-3 och T4. Efter det bjöd föreningen på pizza och läsk, vilken underbar dag det blev!
18/4 tävlade vi Regionsjuan i Norrköping. För UT1 blev det en fjärdeplats i tumbling, en silver i trampett och guld i fristående, och silver i totalen!
17/5 var det KM där nästan alla föreningens grupper deltog. Man bedömde peppande, hejande och lagkänsla, så nivån på gymnastiken spelade ingen roll. Det var en toppendag, och UT1 var utklädda till "På poolparty" och bjöd som vanligt på fin gymnastik. Det avslutades med att vi bjöd på en massa godis, och vinnare blev UT3.
19/5 hade vi terminsavslutning med temat: "Crazy hairday". Vi gjorde godissallad, kahoot med bebisbilder samt lekte Maffia. En fantastisk avslutning på en fantastisk termin!
Utöver det har vi såklart haft en massa härliga träningar under året också!