Grattis Fransina Lindahl, ditt engagemang i Wifolka GF har belönats med ett stipendie på 5000kr från Lugis minnesfond. Fransina är tränare för de flesta av våra truppgrupper, T1-T4, UT1-UT4 samt FT1-3. Det gör att nästan alla har haft turen att stöta på härliga Fransina i hallen.
"Fransina tillbringar nästan all sin tid i hallen, från tidig morgon till sen kväll, och det gör att alla gymnaster i föreningen får ta del av hennes stora gymnastikkompetens och härliga humör. Hon är trots sin unga ålder ett viktigt nav i vår förening, både som tränare och förebild, och vi skulle inte klara oss utan henne.
Hon är WGF : Wärldens Grymmast Fransina!"
Stort grattis igen!
/Styrelsen